جریان امتیازات و نقدهای منفی به PUBG در استیم به دنبال تبلیغات داخل بازی

جریان امتیازات و نقدهای منفی به PUBG در استیم به دنبال تبلیغات داخل بازی
طی هفته‌ی گذشته، PlayerUnknown’s Battlegrounds به رکورد ۱٫۵ میلیون بازیکن همزمان در استیم دست یافت و شرکتی مخصوص به آن با نام PUBG Corp نیز که زیرمجموعه‌ی بلوهول (Bluehole) است، معرفی شد. با این حال، این عنوان که تاکنون بیش از ۱۳ میلیون نسخه فروش داشته و جزو موفق‌ترین‌های امسال به حساب می‌آید، به‌تازگی گروهی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *