مایکروسافت در واقعیت افزوده روی مشتریان سازمانی تمرکز کرده است

مایکروسافت در واقعیت افزوده روی مشتریان سازمانی تمرکز کرده است

مایکروسافت در رویداد سالیانه توسعه دهندگان موسوم به «بیلد ۲۰۱۸» آخرین تلاش هایش در رابطه با واقعیت افزوده را توضیح داده اما اگر جزو کاربران مشتاق این فناوری هستید، احتمالا شما را ناامید خواهد کرد.

این کمپانی با در پیش گرفتن رویکردی عمل گرایانه به دنبال مشتریانی با بودجه بیشتر است که غالبا شامل مشتریان سازمانی می شود.

نخستین گام در این زمینه Remote Assist است که هدف از آن فراهم کردن امکان استفاده کاربر از مهارت تخصصی افراد دیگر است. به عبارت دیگر کاربر پس از پوشیدن هدست با متخصصان موجود در لیست «تیم های مایکروسافت» تماس گرفته و برای آنها چشم اندازی از محیط اطراف فراهم می کند. فرد متخصص نیز می تواند از راه دور با افراد مستقر در محل همکاری کند.واقعیت افزودهاین ابزار در مصرف هزینه و زمان شرکت ها صرفه جویی کرده و نیاز به حضور متخصصان در محل پروژه ها را از بین می برد.

بخش دوم برنامه های کمپانی ردموندی Microsoft Layout نام دارد که بر پایه ابزارهای همکاری خلاقانه هولولنز طراحی شده و برای کارکنان امکان کار روی مدل های سه بعدی و هولوگرام را به ارمغان می آورد.

تمرکز این کمپانی روی شرکت ها می تواند کاربران را از آنها ناامید کند با این حال وجود سرمایه بیشتر در بازار سازمانی و توجه کمتر شرکت ها به جنبه هایی زیبایی شناسانه، کار مایکروسافت را راحت تر کرده و علاوه بر این درآمدهای بیشتری را نصیب آنها می کند.

The post مایکروسافت در واقعیت افزوده روی مشتریان سازمانی تمرکز کرده است appeared first on دیجیاتو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *